Skip to main content

behandelingen

Fysiotherapie

Pijn of andere klachten?

  • klachten van de lage rug en nek
  • arm-, nek- en schouderklachten (CANS, RSI)
  • hoofdpijnklachten en duizeligheid
  • sportblessures (acuut, overbelasting)
  • klachten aan de bekkenregio

Hoe verloopt een behandeling

In uw eerste bezoek aan ons zoeken wij naar de oorzaak van uw klachten en maken dan in overleg met u een behandelplan. Hierin zullen de therapievorm en het verwachte aantal behandelingen met u worden besproken. Indien nodig maken wij bij uw behandeling ook gebruik van diverse massagetechnieken, technieken om de beweeglijkheid van gewrichten te verbeteren. U doet gerichte spieroefeningen ter verbetering van uw uithoudingsvermogen en kracht. U krijgt adviezen, begeleiding en inzicht in gezond bewegen. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van onze oefenruimtes die zijn uitgerust met diverse oefenmaterialen en fitnessapparatuur. 

wat vragen wij van u

Aanmelding
Bij uw aanmelding wordt gevraagd naar uw contactgegevens (naam, adres, telefoonnummer), uw verzekering en - indien van toepassing - de verwijsbrief van uw (huis)arts. Wij zijn verplicht om uw Burgerservicenummer in onze administratie te verwerken.

Eerste bezoek
Wij vragen u vriendelijk om uw actuele verzekeringspasje en uw identiteitsbewijs (ID-kaart, rijbewijs of paspoort) mee te nemen tijdens uw eerste bezoek.

Bekijk vóór uw eerste bezoek de polisvoorwaarden om zeker te weten of en voor hoeveel behandelingen u verzekerd bent.

Hygiene
Wilt u een handdoek meebrengen? Ook bij het gebruik van de apparaten. 

Afsprakenregeling

Afzeggen van een afspraak:
U kunt uw afspraak tot 24 uur van tevoren kosteloos verzetten of annuleren. (Wij kunnen deze tijd dan nog aan iemand anders aanbieden. )
Dit kan telefonisch via 0651419368 (voicemail),
per e-mail of via een whatsapp bericht. 

Afspraken afgezegd binnen 24 uur brengen wij bij u in rekening. Deze rekening kunt u niet indienen bij uw zorgverzekeraar. 

Mattiz Fysiotherapie helpt u zo goed mogelijk om u te herinneren aan uw afspraak, echter u bent zelf verantwoordelijk voor het noteren van de afspraak, ook als u de herinnering niet heeft ontvangen. 

Klachtenregeling

Wij streven ernaar u zo goed mogelijk te helpen. Naast onze zorg, spelen ook bereikbaarheid, informatievoorziening en het contact met u een belangrijke rol.

Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. In zo'n geval vragen wij u vriendelijk om uw op- en aanmerkingen met ons te bespreken of uw klacht in te dienen per mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Indien wij uw klacht niet naar wens kunnen afhandelen, kunt u zich wenden tot de tuchtraad van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNFG).

Wij zijn ingeschreven in het centraal kwaliteitsregister van de beroepsvereniging KNGF. 

Vragen?

Heeft u een vraag of een klacht? Stel deze dan graag tijdens uw bezoek aan onze praktijk. Bent u een nieuwe klant?  Stuur ons dan graag een mail (met vermelding van uw telefoonnummer) of whatsapp bericht. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.